Українська мова 7, 8, 11 класи

Для учнів 7 класу

Завдання на 13.03.

Тема: Ступені порівняння прислівників.
1. Опрацювати параграф 33, ст. 123-124
2. Виконати вправи 342 (письмово), 344 (письмово).
3. Виписати із підручника географії або історії 3-5 речень із прислівниками вищого й найвищого ступенів порівняння.
4. Виконати вправу learningapps за посиланням.
5. Тестувуання. Відкрийте посилання. Код доступу: 406755

Завдання на 17.03.

Тема: Правопис прислівників. 
1. Опрацювати параграф 34, ст. 127.
2. Переглянути відеоурок за посиланням.
3. Виконати вправи 350 (письмово).
4. Тестувуання. Відкрийте посилання


Завдання на 18. 03.

Тема: Творення прислівників. Букви -н- та -нн- у прислівниках.
1. Опрацювати параграф 35, с. 130.
2. Переглянути відеоурок за посиланням.
3. Виконати вправи 364 (письмово).
4. Відкрити тестувуання за посиланням


Завдання на 20.03.

Тема: Не і ні з прислівниками.
1. Опрацювати параграф 36, ст. 131-132.
2. Виконати вправи 368 (письмово), 371 (письмово).
3. Напишіть невеликий твір про невдалу гру, нецікавий похід, використовуючи прислівники не і ні.




Завдання на 31.03.

Тема: Не і ні з прислівниками.
1. Опрацювати параграф 36, ст. 131-132.
2. Виконати вправу 376 (письмово).
3. Тестувуання. Відкрийте посилання. Код доступу: 647343.




Завдання на 01.04.

Тема: И та і в кінці прислівників. 
1. Опрацювати параграф 37, ст. 134.
2. Переглянути презентацію за посиланням
3. Виконати вправу 380 (письмово), 383  (письмово).
4. Виконайте тестувуання за посиланням 



Завдання на 03.04.
Тема: Правопис прислівників на -о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників.
1. Опрацювати параграф 38, ст. 136.
2. Виконати вправу 386 (письмово).

3. Написати твір-мініатюру (5-6 речень) використовуючи прислівники на -о та -е.



Завдання на 08.04.

Тема: Написання прислівників окремо, разом, через дефіс.
1. Опрацювати параграф 39, ст. 137-138.
2. Переглянути експрес-урок за посиланням
3. Виконати вправу 390 (письмово).
4. Виконати тестування за посиланням




Завдання на 10.04.

Тема: Написання прислівників окремо, разом, через дефіс.
1. Опрацювати параграф 39, ст. 137-138.
2. Преглянути відеоурок за посиланням
3. Виконати вправи 394, 395 (письмово).
4. Підготувати ментальну карту на тему: "Написання прислівників окремо, разом, через дефіс"

Завдання на 14.04.

Тема: Написання прислівникових словосполучень типу: раз у раз, з дня на день.
1. Опрацювати параграф 40, ст. 143-144.
2. Виконати вправи 413, 419 (письмово).
3. Випишіть прислівники з хмаринки тегів за посиланням


Завдання на 15.04.

Тема: Прийменник як службова частина мови.
1. Переглянути відеоурок "Прийменник як частина мови"
2. Опрацювати параграф 42, ст. 154-155.
3. Виконати вправу 439 (письмово).
4. Виконайте тест



Завдання на 17.04.

Тема: Прийменник як засіб зв'язку слів у словосполученні й реченні. Зв'язок прийменника з непрямими відмінками іменника.
3. Виконати вправу 438 (письмово).
4. Виписати текст на 5-6 речень із газети або журналу на тему: "Що потрібно знати про здоровий спосіб жтття", підкреслити всі прийменники, з'ясувати, з яким відмінком іменника вони вживаються або скласти твір-мініатюру на тему: Мій режим дня" використовуючи прийменники.


Завдання на 22.04.

Тема: Види прийменників за будовою. Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс.
1. Переглянути відеоурок "Види за будовою"
2. Опрацювати параграф 42, ст. 155, параграф 43 ст. 158.
3. Виконати вправу 451 (письмово).
4. Виконайте тест


Завдання на 24.04.

Тема: Синомімічні й антонімічні прийменники. Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення.
2. Виконати вправу 464 (письмово).
3. Виконайте тест



Завдання на 28.04.

Тема: Контрольна робота № 5 (тестові завдання). Прислівник. 
Увага!!!
Тест буде відкритим 28.04 з 10.00 до 18.00 за посиланням
Тести


Завдання на 29.04.-06.05.

Тема: УРМ № 21-22. Контрольний письмовий переказ тексту-розповіді про цікаву книжку з використанням прислівників вищого й найвищого ступенів порівняння.
Увага!!!
Сьогодні працюємо у програмі Viber. Урок розпочнеться 0 12.00.




Завдання на 08.05.

Тема: Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням. Написання сполучників разом та окремо.

1. Переглянути відеопрезентацію "Написання сполучників" або відеоурок "Правопис сполучників"
2. Опрацювати параграф 45, ст. 166, параграф 47, с. 175.
3. Виконати вправи 470, 497 (письмово).


Завдання на 12.05.


Тема: Використання сполучників у простому й складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності. Розрізнення сполучників й однозвучних слів.
1. Переглянути відеопрезентацію "Сполучник як службова частина мови. Сполучники сурядності, підрядності, види"
2. Опрацювати параграф 46, ст. 169-170.
3. Виконати вправу 486 (письмово).
4. Виконайте тест


Завдання на 13.05.


Тема: Синонімічні й антонімічні сполучники.
1. Опрацювати статтю "Синоніміка сполучників".
2. Опрацювати параграф 47, ст.176.
3. Виконати вправу 505 (ІІІ) (письмово).
4. Виконайте тест




Завдання на 15.05.


Тема: Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі. Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків.
1. Переглянути відеоурок "Частка"
2. Опрацювати параграф 48, ст.178-179.
3. Виконати вправу 508 (письмово).
4. Виконайте тест




Завдання на 20.05.


Тема: Правопис часток не та ні з різними частинами мови. Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки.
1. Переглянути відеоурок "Частка Не й Ні"
2. Опрацювати параграф 49, ст.183 та параграф 50 ст. 186-187.
3. Виконати вправи 524, 533 (письмово).
4. Виконайте тест



Завдання на 22.05.


Тема: Контрольна робота № 6 (диктант). Прийменник, сполучник, частка як службові частини мови (Viber).

Написати аудіодиктант "Джерело" або через Viber.


Завдання на 26.05.


Тема: Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках. 
1. Переглянути відеоурок "Вигук як частина мови"
2. Опрацювати параграф 51, ст.190-191.
3. Виконати вправу 545 (письмово).
4. Виконайте тест



Завдання на 27.05.


Тема: Тренувальні вправи. Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. 
1. Переглянути відеоурок "Вигук. Написання, розділові знаки. Вигук або частка"
2. Переглянути відеоскрайбінг з теми "Частка. Вигук".
3. Виконати вправу 549 (письмово).
4. Виконайте тест


Завдання на 29.05.

Тема: Узагальнення та систематизація вивченого про частини мови, правопис і використання їх у мовленні.

Виконайте тест







Для учнів 8 класу

Завдання на 13.03.

Тема: Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.
1. Опрацювати параграф 31, ст. 193-194.
2. Виконати вправи 337 (письмово), 339 (письмово).
3. Складіть речення за поданими схемами за посиланням.
4. Виконайте тестові завдання за посиланням.

Завдання на 17.03.


Тема: Речення з кількома рядами однорідних членів.
1. Опрацювати теоретичний матеріал за посиланням.
2. Виписати з творів художньої літератури 5-6 речень з кількома рядами однорідних членів. Визначити вид однорідних членів.
3. Написати твір-мініатюру на тему "Все починається з отчого дому" використовуючи речення з кількома рядами однорідних членів.


Завдання на 20.03.


Тема: Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями). 
1. Опрацювати параграф 32, ст. 200-201.
2. Переглянути відеоуроки за посиланням 1, посиланням 2.
3. Виконати вправи 352 (письмово), 355 (письмово), 363 (письмово).
4. Виконайте тестові завдання за посиланням. Код доступу:  280721.



Завдання на 31.03.

Тема: Звертання непоширені і поширенні. Риторичні звертання. Розділові знаки при звертанні.
1. Опрацювати параграф 32, ст. 200-201.
2. Переглянути відеоуроки за посиланням 1посиланням 2
3. Виконати вправи 355, 356 (письмово).
4. Виконайте тестові завдання за посиланням. Код доступу:  420868.

Завдання на 03.04.


Тема: УРЗМ. Інтерв'ю в публіцистичному стилі.
1. Опрацювати конспект за посиланням.
2. Переглянути презентацію за посилання
3. Підготувати міні-проект "Інтерв'ю з письменником, творчість якого ми вивчали на уроках української літератури у 8 класі (письмово).




Завдання на 07.04.

Тема: Вставні слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів і словосполучень за значенням. 
1. Опрацювати параграф 33, ст. 214.
2. Преглянути відеоролик за посиланням
3. Переглянути презентацію за посиланням
4. Виконати вправу 382 (письмово).
5. Виконати тестування за посиланням

Завдання на 10.04.

Тема: Розділові знаки при вставних словах.
1. Опрацювати параграф 33, ст. 214.
2. Опрацювати статтю за посиланням
3. Виконати вправу 386 (письмово).
4. Виконайте тестові завдання за посиланням

Завдання на 14.04.

Тема: Речення з відокремленими членами. Поняття про відокремлення.
1. Переглянути відеоурок "Відокремлені члени речення" 
2. Переглянути відеоурок "Поняття про відокремлення"
3. Опрацювати параграф 34, ст. 224.
4. Виконати вправу 397 (письмово).
4. Виконайте тест



Завдання на 17.04.

Тема: Відокремлені другорядні члени речення. Розділові знаки при відокремлених членах речення.

1. Переглянути відеоурок "Речення з відокремленими членами"
2. Опрацювати параграф 34, ст. 225.
3. Виконати вправу 399  (письмово).
4. Виконайте тест

Завдання на 21.04.

Тема: Відокремлені другорядні члени речення. Тренувальні вправи.

1. Переглянути відеоролик  "Відокремлені члени речення"

2. Виконати вправу 400  (письмово).
3. Виконайте тест




Завдання на 24.04.

Тема: Відокремлені другорядні члени речення. Розділові знаки при відокремлених членах речення. Тренувальні вправи.

1. Переглянути відеопрезентацію "Відокремлені члени речення. Підказки"
2. Виконати вправу 401  (письмово).
3. Виконайте тест


Завдання на 28.04.-05.05

Тема: УРМ № 16-17. Контрольний письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень за картиною в художньому стилі (за складним планом) з використанням речень, ускладнених однорідними членами речення.

1. Опрацювати конспект "Сільська Вулиця" 
2. Написати контрольний письмовий твір-опис місцевості на одну із тем: 
- "Моє село";
- "Вулиця, яку я люблю";
- "Опис картини С. Васильківського "Сільська вулиця".


Завдання на 08.05.

Тема: Контрольна робота № 4 (тестові завдання). Речення з однорідними членами. Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученними, реченнями).

Виконати контрольну роботу (тести)
Тести
Завдання на 12.05.

Тема: Відокремлені другорядні члени речення. Розділові знаки при відокремлених членах речення. Тренувальні вправи.

1. Опрацювати параграф 35 с.233, параграф 36, с. 238, параграф 37, с. 245.
2. Виконати вправи 415, 428, 441 (письмово).


Завдання на 15.05.

Тема:Уточнюючі члени речення. Розділові знаки при них. 

1. Опрацювати параграф 38 с.248
2. Виконати вправу 449 (письмово).
3. Випишіть із художньої літератури три прості речення, ускладнені відокремленими другорядними членами та зробіть їх синтаксичний розбір. (Зразок синтаксичного розбору с. 252)



Завдання на 19.05.

Тема: Контрольна робота № 5 (диктант). Речення із відокремленими членами.

Написання аудіодиктанту "Краса врятує світ" .


Завдання на 22.05.

Тема: Повторення в кінці року відомостей про словосполучення й просте речення.
1. Повторіть відомості про словосполучення.
2. Виконати вправу  459 (письмово).
3. Виконайте тест




Завдання на 26.05.-29.05.

Тема: Повторення в кінці року відомостей про словосполучення й просте речення.

1. Повторіть відомості про просте речення.
2. Виконати вправу 469 (письмово).
3. Виконайте тест








Для учнів 11 класу

Посилання на підручник


Завдання на 12.03.

Тема: Офіційно-діловий стиль: основні ознаки, підстилі, жанри, сфера використання, призначення. Лексичні, морфологічні, синтаксичні особливості, структура офіційно-ділових текстів різних жанрів.

1. Опрацювати теоретичний матеріал за посиланням.
2. Написати твір-роздум на професійну тематику в публіцистичному стилі на тему: "Моя майбутня професія".
3. Тестування. Відкрийте посилання  та введіть код доступу 747421.


Завдання на 13.03.

Тема: Написання ділових документів - оголошення, заяви, резюме. Переклад текстів офіційно-ділового стилю.
1. Опрацювати тему 14, с. 124.
2. Написати резюме студента без досвіду роботи.
3. Опрацювати тему 19, с. 132-133.
4. Виконати вправу 338 (письмово) та написати текст оголошення про перенесення дати пробного ЗНО.
5. Опрацювати теоретичний матеріал за посиланням.
6. Написати заяву про прийняття у ВНЗ.
7. Тексти оголошень, заяв та резюме надсилайте на електронну адресу pavlik.svitlana@gmail.com




Завдання на 17.03.

Тема: Написання ділових документів - автобіографії.
1. Опрацювати тему 14, с. 124.
2. Опрацювати вправу 313 (усно).
3. Преглянути зразки автобіографії за посиланням.
4. Написати автобіографію та надіслати на електронну адресу pavlik.svitlana@gmail.com




Завдання на 18.03.-19.03

Тема: Написання ділових документів різних жанрів - доручення (довіреність).
1. Опрацювати тему 15, с. 125-126.
2. Переглянути відео за посиланням.
3. Скласти документ у якому ви доручаєте своєму родичеві або однокласнику одержати відправлення в поштовому відділені.
4. Тексти довіреностей надсилайте на електронну адресу pavlik.svitlana@gmail.com







Завдання на 20.03.

Тема: Написання ділових документів різних жанрів - розписки.
1. Опрацювати тему 15, с. 126.
2. Виконати вправу 321 (усно).
3. Преглянути відео за посиланням.
4. Написати розписку про отримання в борг коштів
5. Тексти розписок надсилайте на електронну адресу pavlik.svitlana@gmail.com





Завдання на 31.03.

Тема: Написання ділових документів різних жанрів - акта, індивідуального звіту.
1. Опрацювати тему 15, с. 126.
2. Виконати вправу 321 (усно).
3. Преглянути відео за посиланням.
4. Написати розписку про отримання в борг коштів
5. Тексти розписок надсилайте на електронну адресу pavlik.svitlana@gmail.com



Завдання на 01.04.-02.04.

Тема: Мовний етикет ділової (телефонної) розмови. Телефонна ділова розмова.
1. Опрацювати тему 21, с. 137.
2. Опрацювати статтю за посиланням
3. Доберіть і випишіть афоризми про культуру спілкування по телефону та розкрийте їх зміст. 
4. Уявіть, що ви закінчили навчання у ВНЗ і шукаєте роботу за обраною спеціальністю. Складіть телефонний діалог між вами і відділом кадрів. Тексти телефонних діалогів надсилайте на електронну адресу pavlik.svitlana@gmail.com






Завдання на 03.04.

Тема: Особливості складання повідомлення на електронному носії (електронна пошта). Написання ділових документів - ділового/офіційного листа.
1. Опрацювати тему 21, с. 138.
2. Опрацювати статтю за посиланням
3. Виконати вправу 352 (письмово).
4. Заповнити анкету про перебування у готелі за посиланням





Завдання на 06.04.

Тема: Мовленнєве спілкування в різних навчальних ситуаціях офіційно-ділового характеру. Етика професійного спілкування. Діалог на професійну тему. Написання ділових документів - протокол (складний).
1. Опрацювати тему 22, с. 139-140.
2. Опрацювати тему 20, с. 134-135.
3. Скориставшись зразком (вправа 343) напишіть протокол (на вибір): зборів гуртка "Судномоделювання", батьківських зборів. Тексти протоколів надсилайте на електронну адресу pavlik.svitlana@gmail.com




Завдання на 07.04.

Тема: Фонетика, орфоепія, орфографія української мови. Асимілятивні, дисимілятивні процеси.
1. Опрацювати параграф 49, с. 205. 
2. Опрацюйте теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 205.
3. Переглянути відеоурок за посиланням 
4. Переглянути відео з першого модулю курсу "Лайфхаки з української мови" за посиланням
5. Виконати вправи 520, 524 (письмово).
6. Виконати тест




Завдання на 08.04.

Тема: Подовження, спрощення у групах приголосних.
1. Опрацювати параграф 50, с. 207.
2. Опрацюйте теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 207.
3. Преглянути відеоурок за посиланням
4. Переглянути відео з першого модулю курсу "Лайфхаки з української мови " за посиланням
5. Виконати вправи 530, 536 (письмово).
6. Виконати тест



Завдання на 09.04.

Тема: Основні чергування звуків.

1. Опрацювати параграф 51, с. 209. 
2. Опрацюйте теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 209.
3. Переглянути відеоурок за посиланням
4. Виконати вправи 544, 548 (письмово).
5. Виконати тест


Завдання на 10.04.

Тема: Складні випадки наголошення слів. Мовні недоліки у вимові й наголосі та шляхи їх усунення.


1. Опрацювати параграф 52, с. 211. 
2. Опрацюйте теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 211.
3. Переглянути відеоурок за посиланням
4. Переглянути відео "Наголоси до ЗНО" за посиланням
5. Переглянути теоретичний матеріал та вправи за посиланням
6. Виконати вправу 555 (письмово).
7. Виконати тест



Завдання на 14.04.

Тема: Складні випадки вживання знака м'якшення.


1. Опрацювати параграф 53, с. 212-213. 
2. Переглянути відеоурок "Складні випадки вживання знака м'якшення"
3. Виконати вправи 557, 559 (письмово).
4. Виконати тест




Завдання на 15.04.

Тема: Складні випадки вживання апострофа.


1. Переглянути відеоурок "Правила вживання апострофа"
2. Виконати вправи 561, 562 (письмово).
3. Виконати тест




Завдання на 16.04.

Тема: Написання слів іншомовного походження.


1. Опрацювати параграф 54, с. 214-215. 
2. Опрацюйте теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 214.
3. Переглянути відеоурок "Правопис слів іншомовного походження"
4. Виконати вправи 566, 567 (письмово).
5. Виконати тест



Завдання на 17.04.

Тема: Написання прізвищ та географічних назв.


1. Опрацюйте теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 214.
2. Переглянути відеоурок "Написання прізвищ"
3. Переглянути відеоурок "Написання географічних назв"
4. Виконати вправу 570 (письмово).
5. Виконати тест



Завдання на 21.04.

Тема: Написання слів разом, окремо, через дефіс.


1. Опрацюйте теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 215.
2. Переглянути відеоурок "ЗНО. Українська мова. Написання складних слів разом та через дефіс"
3. Виконати вправу 576 (письмово).
4. Виконати тест





Завдання на 22.04.

Тема: Правила переносу та скорочення слів.


1. Опрацюйте теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 215.
2. Переглянути відеоурок "Перенос слів"
3. Виконати вправу 577 (письмово).
4. Виконати тест





Завдання на 23.04.

Тема: Редагування тексту з орфографічними помилками.


1. Опрацюйте теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 217.
2. Переглянути презентацію "Редагування тексту з орфографічними помилками"
3. Виконати вправу 582 (письмово).






Завдання на 24.04.

Тема: Лексикологія та фразеологія української мови. Уживання слів у переносному значенні, синонімів, антонімів, омонімів у текстах різних стилів.


1. Опрацюйте теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 218.
2. Переглянути конспект "Уживання слів у переносному значенні, синонімів, антонімів, омонімів, у текстах різних стилів" та виконати завдання 4 (тести) (письмово). 
3. Виконати вправу 590 (письмово).












Завдання на 28.04.-29.04.

Тема: Контрольна робота. Письмовий переказ текст з елементами офіційно-ділового стилю.



Завдання на 30.04.

Тема: Контрольна робота № 5 (тестові завдання). Пунктуація. Офіційно-діловий стиль. 

Виконайте контрольну роботу "Офіційно-діловий стиль" (тести) та "Пунктуація" (тести). 




Завдання на 05.05.

Тема: Терміни і професіоналізми. Філологічні, лінгвістичні, літературознавчі терміни. 


1. Опрацюйте теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 222 і теоретичний матеріал параграфа 58 на сторінці 221-222.
2. Виконати вправу 603 (письмово).
3. Складіть текст, у якому опишіть свою майбутню спеціальність. Використовуйте слова-терміни.



Завдання на 06.05.

Тема: Фразеологія художнього мовлення, наукова, публіцистична, офіційно-ділова. 

1. Опрацюйте теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 225 і теоретичний матеріал параграфа 59 на сторінці 225.
2. Виконати вправу 616 (письмово).
3. Напишіть есе "Добро добром множиться", використовуючи фразеологізми.



Завдання на 07.05.

Тема: Контрольна робота (тести).


Виконайте контрольну роботу (тести)




Завдання на 08.05.

Тема: Морфеміка, словотвір, морфологія української мови. Словотвір імеників на позначення назв жителів певного населеного пункту. 


1. Опрацюйте теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 234 і теоретичний матеріал параграфа 60 на сторінці 234.
2. Виконати вправу 644 (письмово).





Завдання на 12.05.

Тема: Творення присвійних прикметників. Творення прикметникових форм від різних географічних назв. 

1. Опрацюйте теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 234 і теоретичний матеріал параграфа 60 на сторінці 234.
2. Виконати вправу 646 (письмово).

3. Запишіть назви міст вашої області. Утворіть від географічних назв прикметники.  





Завдання на 13.05.

Тема: Основні способи творення дієслів та прислівників.

1. Опрацюйте теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 235 і теоретичний матеріал параграфа 61 на сторінці 235.
2. Виконати вправу 648 (письмово).

3. Виконати тест







Завдання на 14.05.

Тема: Складні, складноскороченні слова, способи їх творення та написання. 

1. Опрацюйте теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 235 і теоретичний матеріал параграфа 61 на сторінці 235.
2. Виконати вправу 651 (письмово).

3. Підготуйте лінгвістичне повідомлення "Способи творенння й написання складних і складноскорочених слів"






Завдання на 15.05.

Тема: Рід і число іменників, їх стилістичні властивості. Відмінювання іменників. 

1. Опрацюйте теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 236, теоретичний матеріал параграфа 62 на сторінці 236-237 та теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 240, теоретичний матеріал параграфа 63 на сторінці 240.
2. Виконати вправи 657, 680 (письмово).

3. Підготуйте індивідуальний прект "Особливості відмінювання іменників".





Завдання на 18.05.

Тема: Ступені порівняння прикметників. Відмінювання прикметників. Розряди числівників за значенням, їх характеристика. Паралельне використання відмінкових форм числа.



1. Опрацюйте теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 242, теоретичний матеріал параграфа 64 на сторінці 242; теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 243, теоретичний матеріал параграфа 65 на сторінці 242; теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 244, теоретичний матеріал параграфа 66 на сторінці 244; теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 246, теоретичний матеріал параграфа 67 на сторінці 246
2. Виконати вправи 687, 694, 696, 706 (письмово).




Завдання на 19.05.

Тема: Відмінювання займенників. Явище пароніміналізації. Правопис займенників.



1. Опрацюйте теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 248 і теоретичний матеріал параграфа 68 на сторінці 248.
2. Виконати вправу 724 (письмово).


3. Виконати тест






Завдання на 20.05.

Тема: Види, часи, способи дієслів. Особові, родові, числові форми  дієслів, їх творення. Перехідні і неперехідні дієслова. Стан дієслова. Творення і правопис дієприкметників і дієприслівників. Дієприкметниковий і дієприслівниковий звороти.




1. Опрацюйте теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 251, теоретичний матеріал параграфа 69 на сторінці 251; теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 253, теоретичний матеріал параграфа 70 на сторінці 253; теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 254, теоретичний матеріал параграфа 71 на сторінці 254; теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 255, теоретичний матеріал параграфа 72 на сторінці 255.
2. Виконати вправи 739, 742, 754, 760   (письмово).







Завдання на 21.05.

Тема: Морфологічні типи прислівників. Ступені порівняння означальних прислівників. Правопис прислівників і прислівникових сполучень. Мовленнєві помилки у вживанні прислівників і шляхи їх подолання.


1. Опрацюйте теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 257 і теоретичний матеріал параграфа 73 на сторінці 257.
2. Виконати вправу 765 (письмово).


3. Напишіть твір-розповідь "Моя майбутня професія", використовуючи прислівники, що пишуться разом, окремо і через дефіс.




Завдання на 22.05.

Тема: Контрольна робота. Есе на тему "Концепт "сродної" праці у художній літературі. Кроки до успіху".


Написати есе на тему: "Концепт "сродної" праці у художній літературі. Кроки до успіху".









Завдання на 29.05.

Тема: Правопис складних прийменників та сполучників. Перехід повнозначних слів у прийменники та сполучники.
Правопис заперечних часток. Естетична цінність часток і звуконаслідувань.

1. Опрацюйте теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 258 і теоретичний матеріал параграфа 74 на сторінці 258.
2. Виконати вправу 774 (письмово).
3. Опрацюйте теоретичний матеріал за допомогою QR-коду на с. 258 і теоретичний матеріал параграфа 74 на сторінці 258.
4. Виконати вправу 783 (письмово).

5. Виконати тест








Коментарі

Популярні дописи з цього блогу