Українська література 7, 8, 11 клас

Для учнів 7 класу



Завдання на 12.03

Тема: "Лебеді материнства". Загальнолюдські цінності у творі.

1. Переглянути буктрейлер до вірша В. Симоненка "Лебеді материнства" за посиланням 
2. Прослухати вірш ""Лебеді материнства" у виконанні В. Симоненка за посиланням 
3. Створити паспорт вірша "Лебеді материнства" у вигляді ментальної карти.
4. Одну поезію В. Симоненка вивчити напам'ять.
5. Виконати тестування за посиланням. Код доступу: 652055.



Завдання на 16.03

Тема: "Гей, нові Колумби й Магеллани". Втілення в поезії особливостей української ментальності, рис національного характеру.


1. Переглянути презентацію за посиланням 
2. Переглянути презентацію за посиланням 
3. Прослухати вірш "Гей, нові Колумби й Магелани" за посиланням 
4. Створити паспорт вірша "Гей, нові Колумби й Магелани".
5. Виконати тестування за посиланням 


Завдання на 19.03

Тема: Марина Павленко. Коротко про письменницю. "Русальнька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських". Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий в ній. 


1. Переглянути презентацію за посиланням  та скласти ментальну карту.
2. Прочитати 1-34 розділи  "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських" с. 212-227 або прослухати за посиланням
3. Виконати тестування за посиланням. Код доступу: 755180.




Завдання на 30.03.
Тема: Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного. 

1. Прочитати 35-59 розділи "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських" с. 227-241 або прослухати озвучення Мариною Павленко свого твору "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських за посиланням
2. Розгадати кросворд за посиланням та відправити мені скріншот виконаного завдання.
3. Написати лист одному із героїв роману.




Завдання на 02.04
Тема: Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині.

1. Ознайомитись із паспортом твору "Русалонька із 7-В або Прокляття роду Кулаківських" за посиланням

2. Підготувати презентацію на тему: "Марина Павленко "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських"" та відправити на мою електронну пошту або написати твір-роздум (10-12 речень) на тему: "Добро та зло в сучасному світі".


Завдання на 06.04. 
Тема: Розвиток мовлення № 4. Твір про відповідальність за свою справу і вчинки.

1. Написати твір-роздум (1-1.5 ст.) на тему: "Відповідальність за свою справу і вчинки" та  відправити мені скріншот виконаного завдання.






Завдання на 09.04. 
Тема: Любов Пономаренко "Гер переможений". Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності.

1. Переглянути презентацію за посиланням
2. Виписати літературознавчий термін "новела".
3. Прочитати новелу "Гер переможений" с.243-245 або прослухати аудіокнигу за посиланням
4. Виконати тестування за посиланням



Завдання на 13.04. 
Тема: Любов Пономаренко "Гер переможений". Особливості художніх засобів новели (роль деталей, поєднання різних часових площин).
1. Переглянути презентацію "Гер переможений"
2. Написати паспорт твору або написати лист Л. Пономаренко і розказати про свої враження від прочитаного твору.



Завдання на 16.04. 
Тема: Олег Ольжич "Господь багатий нас благословив".
1. Прочитати статтю "Олег Ольжич" с. 247.
2. Переглянути фільм "Вогонь самопосвяти"
3. Переглянути відео урок "Олег Ольжич"
4. Виразно прочитати вірш "Господь багатий нас благословив" с. 248 або прослухати відеоролик
5. Виконати тест



Завдання на 23.04. 
Тема: Олена Теліга  "Сучасникам".
1. Прочитати статтю "Олена Теліга" с. 250.
2. Переглянути фільм "Олена Теліга. Пишемо історію"
3. Виразно прочитати вірш "Сучасникам " с. 250-251 або прослухати вірш  "Сучасникам"
4. Виконати тест
5. Одну поезію Олега Ольжича або Олени Теліги вивчити напам'ять.



Завдання на 27.04. 
Тема: Контрольна робота № 5 (письмовий твір у формі есе "У чому виявляється активна життєва позиція та максимальна самореалізація людини?") (творчість Василя Симоненка, Марини Павленко, Любов Понамаренко).

Написати твір у формі есе "У чому виявляється активна життєва позиція та максимальна самореалізація людини?") (творчість Василя Симоненка, Марини Павленко, Любов Понамаренко).  Обсяг твору 1, 5-2 сторінки.


Завдання на 30.04. 
Тема: Олександр Гаврош. Коротко про письменника.  "Неймовірні пригоди Івана Сили" - повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном Європи з кількох видів спорту, об'їздив півсвіту, здобувши безліч перемог.
1. Переглянути презентацію "Олександр Гаврош. "Неймовірні пригоди Івана Сили"
2. Опрацювати статтю "Олександ Гаврош" с. 254.
3. Написати портфоліо "Олександ Гаврош" та надіслати мені.
4. Прочитати "Неймовірні пригоди Івана Сили" с. 254- 261 або прослухати аудіокнигу "Неймовірні пригоди Івана Сили"
5. Зразок портфоліо



Завдання на 04.05. 
Тема: Іван Сила (Іван Фірцак) - утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості.
1. Переглянути буктрейлер "Олександр Гаврош. "Неймовірні пригоди Івана Сили"
2. Опрацювати "Історична довідка" с. 277.
3. Прочитати "Неймовірні пригоди Івана Сили" с. 262-268 або прослухати аудіокнигу "Неймовірні пригоди Івана Сили"
4. Переглянути відеорепортаж про створення повнометражного фільму "Неймовірні пригоди Івана Сили"
5. Виконати тест


Завдання на 07. 05. 
Тема: Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність.
1. Прочитати "Неймовірні пригоди Івана Сили" с. 270-277 або прослухати аудіокнигу "Неймовірні пригоди Івана Сили"
2. Написати паспорт твору "Неймовірні пригоди Івана Сили"
3.Виконати тест




Завдання на 14. 05. 
Тема: Андрій Малишко - відомий український поет і його пісні, що стали народними. "Пісня про рушник".
1. Прочитати статтю "Андрій Малишко" с. 279.
2. Прослухати аудіокнигу "Андрій Малишко. Сторінки з життя"
3. Переглянути документальний фільм "Андрій Малишко"
4. Виразно прочитати вірш "Пісня про рушник" с. 280 або прослухати пісню "Пісня про рушник"
5. Виконати тест


Завдання на 18. 05. 
Тема:  "Чому, сказати, й сам не знаю...". Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них. Художні засоби досягнення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам'яті. Ліризм поезій А. Малишка.

1. Переглянути відеопрезентацію "Чому, сказати, й сам не знаю"
2. Виразно прочитати вірш "Чого, сказати, й сам не знаю..." с. 281 або прослухати аудіокнигу "Стежина"
3. Виконати тест
4. Одну поезію вивчити напам'ять, записати відео і надіслати мені на Viber.


Завдання на 21. 05. 
Тема: Контрольна робота № 6. Ми - українці (творчість Олега Ольжича, Олени Теліги, Олександра Гавроша, Андрія Малишка).
Виконати контрольну роботу (тести)



Завдання на 25. 05. 
Тема: Позакласне читання № 4. "Життя видатних дітей". "Марина Павленко про Павла Тичину, Василя Симоненка, Ірину Жиленко.
1. Опрацювати конспект "Життя видатних дітей"
2.  Написати твір-мініатюру (6-8 речень) на тему: "Чи хотіли б ви повернутися у дитинство".



Завдання на 28. 05. 
Тема: Література рідного краю № 4. Б. Мельничук. "Скрапка від старого".
1. Ознайомитьсь із біографією Б. Мельничука
2. Прочитати "Скрипка від старого" (с. 12-18).
3. Написати зв'язне висловлювання "Пісня - душа народу".






Для учнів 8 класу


Посилання на підручник 


Завдання на 16.03
Тема: Образи діда Платона і діда Савки. Їхній моральний урок для солдатів.

1. Переглянути презентацію 
2. Виписати цитати щодо образів діда Платона та діда Савки.
3. Написати паспорт твору “Ніч перед боєм”.
4. Виконати тестування за посиланням



Завдання на 18. 03.
Тема: Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути". Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей.
Аудіокнига "Шпага Славка Беркути

1. Переглянути презентацію
2. Переглянути буктрейлер 
3. Опрацювати зміст повісті Ніни Бічуї "Шпага Славка Беркути" с. 143-153.
4. Виконати тестування за посиланням. Код доступу 489617.




Завдання на 30.03.
Тема: Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк. "Максимальне навантаження" як вияв моральності та відповідальності в житті.
1. Переглянути презентацію
2. Переглянути буктрейлер
3. Опрацювати зміст повісті Ніни Бічуї "Шпага Славка Беркути" с. 154-164.
4. Пограй у літературну гру "Капелюх"




Завдання на 01.04.
Тема: Проблема особистості в сучасному світі.
1. Опрацювати ментальну карту "Проблема особистості в сучасному світі".
2. Опрацювати зміст повісті Ніни Бічуї "Шпага Славка Беркути" с. 165-175.
3. Підготувати міні-проект "Проблема особистості в сучасному світі на прикладі головних героїв твору" (презентація або твір).



Завдання на 06.04.
Тема: Особливості композиції твору.
1. Переглянути презентацію за посиланням
2. Підготувати ментальну карту характеристики головних героїв  або паспорт твору та надіслати мені.
3. Підготувати рекламу до твору (текстовий документ, буктрейлер, буклет, проект).
4. Виконати тестування за посиланням. Код доступу 181228.


Завдання на 08.04.
Тема: Володимир Дрозд "Білий кінь Шептало".
1. Переглянути відео "Календар історії та культури. Володимир Дрозд" за посиланням
2. Переглянути презентацію (1-10 слайди) за посиланням
3. Підготувати портфоліо письменника і надіслати мені. 
Зразок портфоліо


Завдання на 13.04.
Тема: Володимир Дрозд "Білий кінь Шептало". Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві, її знеосіблення.

1. Переглянути буктрейлер за посиланням

2. Прочитати оповідання с. 177-185 або прослухати аудіокнигу за посиланням

3. Переглянути презентацію (11- 22 слайди) за посиланням

4. Переглянути відеоурок за посиланням

5. Переглянути скрайбінг до твору В. Дрозда "Білий кінь Шептало". 

6. Виконати тестування за посиланням





Завдання на 15.04.
Тема: Юрій Винничук. "Місце для дракона". Повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть "драконячі закони".
1. Переглянути презентацію "Юрій Винничук. "Місце для дракона""
2. Підготувати портфоліо письменника і надіслати мені. Зразок
3. Прочитати "Місце для дракона" (розділи 1-3) с. 187-194.
4. Виконати тест



Завдання на 22.04.
Тема: Юрій Винничук. "Місце для дракона". Повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть "драконячі закони".
1. Переглянути буктрейлер "Місце для дракона"
2. Прочитати "Місце для дракона" (розділи 4-7) с. 196-206.
3. Написати невеличкий твір-роздум на тему: "Добро чи зло перемогло у повісті-казці "Місце для дракона" або виконати тест


Завдання на 27.04.
Тема: Контрольна робота № 5 (письмовий міні-твір "Що таке справжня дружба? "). З української прози (творчість  М. Коцюбинського, О. Довженка, Н. Бічуя)

Написати контрольний твір на тему: "Що таке справжня дружба?" (творчість  М. Коцюбинського, О. Довженка, Н. Бічуя).






Завдання на 29.04.
Тема: Парадокс: дракон Грицько - поет і християнин.
1. Переглянути презентацію "Парадокс: дракон Грицько - поет і християнин"
2. Виписати та вивчити визначення: алегорія та парадокс.
3. Виконати тест




Завдання на 04.05.
Тема: Роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви.
1. Переглянути "Відеошкола. Юрій Винничук. Повість-казка "Місце для дракона"" (до 15 хвилини).
2. Опрацювати терміни: добро, зло, вірність, зрада, самопожертва.
3. Написати паспорт твору
4. Виконати тест




Завдання на 06.05.
Тема: Валентин Чемерис. "Вітька + Галя, або Повість про перше кохання".

2. Опрацювати статтю підручника с. 208.
3. Прочитати частину першу "Вітька + Галя, або Повість про перше кохання" с. 208-233.
4. Виконати тест






Завдання на 13.05.

Тема: Гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення.

1. Переглянути презентацію "Гумористична повість "Вітька + Галя, або Повість про перше кохання""
2. Прочитати частину другу "Вітька + Галя, або Повість про перше кохання" с. 235-250.
3. Виконати тест






Завдання на 18.05.

Тема: Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору.

1. Переглянути буктрейлер "Вітька + Галя, або Повість про перше кохання"
2. Написати паспорт твору у вигляді ментальної карти.
3. Виконати тест




Завдання на 20.05.

Тема: Контрольна робота № 6 (тестові завдання).

З української прози (творчість В. Дрозда, Ю. Винничука). Український гумор та сатира (творчість В. Чемериса). 
Виконати контрольну роботу (тест)






Завдання на 25.05.

Тема: Позакласне читання № 4. Євген Дудар "Слон і мухи", "Лісова казка", "Червона шапочка".

1. Опрацювати статтю "Євген Дудар"
3. Опрацювати конспект "Євген Дудар "Слон і мухи", "Лісова казка", "Червона шапочка"".
4. Дібрати синонімічні приказки до висловлювання: "Не робіть з Мухи Слона".




Завдання на 27.05.

Тема: Література рідного краю № 4. Богдан Бастюк - майстер веселого жанру Тернопілля.




Для учнів 11 класу



Завдання на 13.03.

Тема: Василь Симоненко. Коротко про митця. Традиційність його лірики. Образ України, громадянський вибір поета ("Задивлюсь в твої зіниці..."). Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі, її самодостатність і самоцінність ("Я"). Інтимна лірика В. Симоненка ("Ну, скажи, хіба не фантастично...", "Ікс плюс ігрек"). Роздуми над поезією митця та її мотивами.

1. Перегляд відео "Шістдесятники" за посиланням 
2. Переглянути презентацію за посиланням
3. Прослуховування вірша "Задивлюсь в твої зіниці.." за посиланням 
4. Скласти літературний паспорт поезії.
5. Прослуховування вірша "Я" у виконанні В. Симоненка за посиланням 
6. Скласти літературний паспорт поезії.
7. Опрацювати матеріл про інтимну лірику В. Симоненка за посиланням 
8. Виконайте тест
9. Вивчити напам’ять поезію В.Симоненка "Задивляюсь у твої зіниці".




Завдання на 18.03.

Тема: Дмитро Павличко. Основні відомості про поета, перекладача. Основні мотиви його творів. Пісенна лірика, її популярність. Вірш "Два кольори", який став народною піснею. Національний колорит поетичних образів, роль антитези. Збірка любовної лірики "Таємниця твого обличчя". Використання фольклорних, персоніфікованих образів для передачі глибокого почуття кохання ("Я стужився, мила, за тобою...").

1. Переглянути презентацію за посиланням
2. Прослухати вірш "Два кольори" за посиланням 
3. Скласти літературний паспорт поезії.
4. Прослухати вірш "Я стужився, мила, за тобою..." за посиланням 
5. Скласти літературний паспорт поезії.
6. Виконайте тест
7. Вивчити напам'ять вірш Д.Павличка “Два кольори”.




Завдання на 20.03.

Тема: Іван Драч - невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії. Переосмислення жанру балади. "Балада про соняшник" - поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образів соняшника, сонця.

1. Переглянути презентацію "Життєвий і творчий шлях Івана Драча" за посиланням
2. Переглянути презентацію "Балада про соняшник" за посиланням 
3. Прослухати "Балада про соняшник" за посиланням 
4. Скласти літературний паспорт твору.
5. Виконайте тест



Завдання на 01.04.

Тема: Микола Вінграновський. Коротко про поета, прозаїка, кіномитця. Учень Олександра Довженка. "У синьому небі я висіяв ліс". Вселюдські, національні мотиви крізь призму "інтимного самозосередження". Вируюча пристрасть, несподівана асоціативність, буйна фантазія, образна деталь його поезії. Інтимна лірика збірки "Цю жінку я люблю". Поезія про "вічну", одну-єдину любов, яка перемагає труднощі, долає час і простір. Глибокі любовні переживання ліричного героя, передані образною символікою, символічною кольористикою. Думки й відчуття, навіяні цим віршем.

1. Переглянути презентацію "Микола Вінграновський -  багатогранний талант" за посиланням
2. Прослухати аудіо презентацію "Микола Вінграновський. Сторінки з життя " за посиланням
3. Переглянути документальний фільм "Сімдесятники. Микола Вінграновський. Український Орфей" за посиланням
4. Прослухати поезію "Цю жінку я люблю" за посиланням 
5. Прослухати поезію "У синьому небі я висіяв ліс" за посиланням
6. Скласти літературний паспорт твору "У синьому небі я висіяв ліс" у вигляді ментальної карти.

7. Виконайте тест



Завдання на 03.04.

Тема: Григір Тютюнник. Коротко про письменника і його творчість. "Три зозулі з поклоном".  "Вічна" тема "любовного трикутника" в новітній інтерпретації. Образ любові як втілення високої христинської цінності, яка вивищує людину над прагматичною буденністю, очищає її душу. Зміцнення часових площин як художній засіб. Роль художньої деталі в розкритті характеру, ідеї.

1. Переглянути презентацію "Григір Тютюнник. Вічна загадка любові" за посиланням
2. Прослухати аудіокнигу "Три зозулі з поклоном" за посиланням 
3. Переглянути відео аналізу та переказу "Три зозулі з поклоном" за посиланням
4. Скласти літературний паспорт твору.

5. Виконайте тест



Завдання на 08.04.

Тема: Ліна Костенко. Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю (філософічність, історизм мислення, традиційність, інтелектуалізм, публіцистичність). "Страшні слова, коли вони мовчать", "Хай буде легко. Дотиком пера" - ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві.

1. Переглянути відео "Ліна Костенко. Сторінки з життя" за посиланням
2. Прослухати аудіозапис "Страшні слова, коли вони мовчать" за посиланням
3. Прослухати аудіозапис "Хай буде легко. Дотиком пера" за посиланням
4. Скласти літературний паспорт вивчених творів
5. Виконайте тест






Завдання на 09.04.

Тема: "Недумано, негадано" - інтимна лірика як спонука до роздумів про суть кохання, її сповідальність. "По сей день Посейдон посідає свій трон": мотив єднання людини зі світом рукотворної краси (мистецтво) і природою. Потреба наповнювати життя прекрасним. Зв'язок із античною міфологією. Пошуки справжнього (не оманливого) щастя. Здатність людинипротистояти дрібному й бачити величне.



1. Прослухати аудіозапис "Недумано, негадано" за посиланням
2. Прослухати аудіозапис "По сей день Посейдон посідає свій трон" за посиланням
3. Скласти літературний паспорт вивчених творів у вигляді ментальної карти
4. Виконайте тест




Завдання на 09.04.

Тема:  Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах "Маруся Чурай". Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання.



1. Прочитати "Маруся Чурай" або прослухати аудіокнигу "Маруся Чурай"
2. Знайти у тексті роману у віршах "Маруся Чурай" епітети, метафори, порівнняння, повтори, гіперболи та інші художні тропи та виписати їх.
3. Переглянути презентацію "Маруся Чурай"
4. Виконайте тест



Завдання на 15.04.-17.04.

Тема: Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини.

1. Переглянути презентацію "Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини"
2. Скласти літературний паспорт твору "Маруся Чурай" у вигляді ментальної карти
3. Виконайте тест






Завдання на 22.04.

Тема: РМ № 4. Письмовий твір-роздум за романом "Маруся Чурай".
Написати твір-роздум за романом "Маруся Чурай" на тему: "Втілення в образі Марусі Чурай моральної краси й таланту українського народу".





Завдання на 24.04.

Тема: Василь Стус - поет як символ незламного духу, збереження людської гідності. Загальний огляд його  життя й творчості. Узагальнені образи крізь призму індивідуальної долі. Поезія Стуса - зразок "стоїчної" поезії у світовій ліриці ("Крізь сотні сумнівів я йду до тебе", "Господи, гніву пречистого". Стан активної позиції ліричного героя. Екзистенційна (буттєва) проблема вибору, віра в себе, надія на здолання всіх перешкод. Упевненість у власному виборі. Приклад великої мужності й сили духу.

1. Переглянути документальний фільм "Василь Стус. Феномен суток"
2. Прослухати виразне читання поезії "Крізь сотні сумнівів я йду до тебе"
3. Прослухати виразне читання поезії "Господи, гніву пречистого"
4. Ознайомитьсь із детальним аналізом вірша "Крізь сотні сумнівів я йду до тебе" та вірша "Господи, гніву пречистого"
5. Виконайте тест





Завдання на 29.04.

Тема: Контрольна робота № 5 (тестові завдання за творчістю поетів-шістдесятників)
Виконати тест





Завдання на 08.05.

Тема: Історико-культурна ситуація наприкінці ХХ-на початку ХХІ ст. . З'ява нового літературного покоління. Найвагоміші здобутки сучасної літератури. Стильове розмаїття, експериментаторство, пошуки нових форм і тем. Література елітарна, вишукана, високохудожня, масова, популярна. Постмодернізм, як один із художніх напрямів мистецтва 1990-х років, його риси.
1.Опрацювати конспект
2. Підготувати презентацію "Постмодернізм, як один із художніх напрямів мистецтва 1990-х років, його риси" та надіслати мені на електронну пошту.




Завдання на 13.05.

Тема: О. Забужко ("Рядок з автобіографії", "Читаючи історію"), О. Ірванець ("До французького шансоньє"), С. Жадан ("Музика, очерет...", "Смерть моряка").
1. Переглянути презентацію "Оксана Стефанівна Забужко".
2. Опрацювати статтю "Оксана Забужко. Письменниця та її доба".
3. Переглянути додаткову інформацію "Оксана Забужко"
3. Прочитати поезію "Рядок з автобіографії" або прослухати поезію "Рядок з автобіографії"«Рядок з автобіографії»  та проаналізувати її.
4. Прочитати поезію "Читаючи історію"  та проаналізувати її.
5. Ознайомитись з біографією О. Ірванця 
6. Прочитати та проаналізувати поезію «До французького шансоньє».
7. Ознайомитись з біографією С. Жадана.
8. Прочитати та проаналізувати поезії «Музика, очерет…», "Смерть моряка" або прослухати «Смерть моряка».
9. Виконати тест





Завдання на 15.05.

Тема: Проза, емеїстика: Г. Пагутяк "Потрапити в сад", "Косар"), Ю. Андрухович "ShevchenkoisOK".

1. Опрацювати статтю "Пагутяк Галина Василівна"
2. Прочитати поезію "Потрапити в сад"  та проаналізувати її.
3. Прочитати поезію "Косар" та проаналізувати її.
4. Ознайомитись з біографією Ю. Андруховича.
5. Опрацювати статтю підручника "Юрій Андрухович" с. 241-243.
6. Опрацювати додаткову інформацію "Юрій Андрухович"
7. Переглянути Інтерв'ю Юрія Андруховича
8. Прочитати та проаналізувати "ShevchenkoisOK"
 9. Виконати тест




Завдання на 20.05.

Тема: В. Діброва "Андріївський узвіз", Я. Мельник "Далекий простір".


2. Прочитати роман "Андріївський узвіз" та написати паспорт твору.
3. Опрацювати статтю з Вікіпедії "Андріївський узвіз"
4. Ознайомитись з біографією Я. Мельника.
5. Прочитати "Далекий простір" та створити ментальну карту.
6. Опрацювати статтю з Вікіпедії "Далекий простір" 






Завдання на 22.05.

Тема: Контрольна робота № 6. (письмовий твір у формі есе). Сучасна українська література. 

Написати письмовий твір у формі есе на тему: "Сучасна українська література" (творчість О. Забужко, О. Ірванця, С. Жадана, Г. Пагутяка, Ю. Андруховича, В. Діброви, Я. Мельника). 


Завдання на 27.05.-29.05.

Тема: Узагальнення та систематизація вивченого. Бесіда про твори, вивчені впродовж навчального року. Зосередження уваги на їхніх художніх особливостях, новаторстві . 


Заняття у Viber. Бесіда про твори, вивчені впродовж навчального року. Підготовка до ЗНО.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу