Зарубіжна література 5-11 класи

Письмові завдання виконуєте і висилаєте мені на електронну пошту pavlik.svitlana@gmail.com або на Viber за допомогою скріншоту.



Для учнів 5 класу


Так як у вас різні підручники, тому працюємо за новими підручниками. Хто не має, подаю посилання на підручник


Завдання на 12. 03. 

Тема: УПЧ. Френсіс Еліза Бернетт "Маленька принцеса".

1. Переглянути презентацію про життєвий і творчий шлях Елізи Бернетт за посиланням 

2. Прочитати твір за посиланням

3. Виконати тести.  Відкрийте посилання  та введіть код доступу 274186.


Завдання на 17.03.

Тема: Люїс Керрол. Коротко про митця. "Аліса в країні див".

1. Опрацювати матеріал підручника с. 202-204 та статтю із Вікіпедії за посиланням

2. Переглянути презентацію за посиланням.
3. Скласти хронологічну таблицю.

Дата
Подія
27 січня 1832 рік 
Народився Л. Керрол 











Для цікавих: Перегляньте відео "Люїс Керрол - фотограф казки". Посилання 

4. Прочитати розділ 1-6 с. 207-212.
5 Виконати тест за посиланням




Завдання на 19.03.

Тема: Люїс Керрол "Аліса в країні див". Творча історія книги, її зв'язок із біографією письменника та життям Англії "вікторіанської доби".

1. Переглянути презентацію

2. Переглянути експрес-урок "Льюїс Керролл та "Аліса в Країні Див"" за посиланням 

2. Переглянути відео за посиланням

3. Прочитати розділ 7 с. 213-220 або прослухати аудіододаток за посиланням (до 18 хвилини). 

4. Виконати тести.  Відкрийте посилання  та введіть код доступу 832234. 



Завдання на 31.03.


Тема: Образ Аліси, світ її уяви.

1. Прочитати розділ 8 "Королевин крокет", с. 220-227 або прослухати за посиланням (з 18 хвилини). 

2. Заповнити анкету головної героїні.
Анкета
1. Ім'я
2. Стать
3. Вік героїні
4. Рід занять
5. Домашні улюбленці
6. Риси характеру

3. Виконати тести за посиланням.




Завдання на 02.04.


Тема: Захопливі пригоди Аліси.

1. Прочитати розділ 9 "Розповідь Казна-Що-Не-Черепахи", розділ 10  "Омарова кадриль" або прослухати за посиланням.

2. Опрацюйте статтю за посиланням.
3. Розтавте у правильному порядку розділи твору за посиланням або перепишіть у правильному порядку розділи "Аліса в Країні Див". 
Омарова кадриль
Королевин крокет
Озеро сліз 
Що порадить гусінь
Кролик крутить Крутихвостом
Свідчить Аліса
Хто вкрав пиріжки
Божевільне чаювання
Порося та перець
Розповідь Казна-Що-Не-Черепахи
Гасай-Коло та Довгий хвіст
Униз і вглиб кролячою норою

4. Виконати тест.  Відкрийте посилання  та введіть код доступу 738651.


Завдання на 07.04.

Тема: Персонажі, які оточують Алісу

1. Переглянути презентацію за посиланням та виконати завдання "Супутники Аліси" (слайд 5) та завдання "Тайнопис" (слайд 8). (Переписати у зошити та вислати мені).


Завдання на 09.04.

Тема: Особливості художньої мови твору. Організація казки як гри, гра з правилами.

1. Переглянути презентацію за посиланням та виписати визначення (нонсенс, каламбур, парадокс, афоризм)

2. Написати листа Алісі (до 10 речень)

3. Виконати тести за посиланням



Завдання на 14.04.

Тема: УРЗМ (письмово).  Укласти анкету літературної героїні.

Зразок 



Завдання на 16.04.

Тема: Марина Іванівна Цвєтаєва. "Книга в червоній палітурці". Чарівний світ літератури і мистецтва у вірші.

1. Переглянути  відео "Цвєтаєва Марія Іванівна (Життя і творчість"

2. Переглянути відеоурок "Марина Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці""  

3. Опрацювати статтю "Книги в обкладинках червоних" с. 233.
4. Виконати тест або літературний диктант



Завдання на 21.04.

Тема: Образ ліричної героїні, яка любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі.

1. Переглянути буктрейлер "М. Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці""

2. Прочитати виразно вірш с. 233-236.

3. Написати сенкан "Книга", скориставшись відеороликом або 
зразком (формулою) сенкана
1. Тема (іменник)
2. Опис (два прикметники)
3. Дія (три дієслова)
4. Ставлення (фраза - чотири слова).
5. Перефразування сутності (одне слово).
4. Виконати тест





Завдання на 23.04.

Тема: Роальд Дал. "Чарлі і шоколадна фабрика". Реальний і фантастичний світи повісті.

1. Переглянути експрес-урок "Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика"

2. Переглянути презентацію "Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика"

3. Прослухати аудіокнигу будь-які 2 розділи (на вибір) ("Чарлі і шоколадна фабрика" (розділи 1-6), "Чарлі і шоколадна фабрика" (розділи 7-13) 
4. Виконати тест


Завдання на 28.04.

Тема: Контрольне тематичне оцінювання за темою "Сила творчої уяви" (тестові завдання).

Виконати тест


Завдання на 30.04.

Тема: Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Віллі Вонки.

1. Переглянути відеопрезентацію "Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонки".
2. Прослухати аудіокнигу будь-які 2 розділи (на вибір) "Чарлі і шоколадна фабрика" (розділи 14-18).
3. Написати міні-твір (10-12 речень) про подорож казковою шоколадною фабрикою або записати в зошит імена героїв твору "Чарлі і шоколадна фабрика".

Завдання на 05.05.

Тема: Доброта і щирість головного героя Чарлі Беккета.

1. Переглянути буктрейлер "Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика"".
2. Прослухати аудіокнигу будь-які 2 розділи (на вибір) "Чарлі і шоколадна фабрика" (розділи 19-24)"Чарлі і шоколадна фабрика" (розділи 25-30).

3. Виконати тест


Завдання на 07.05.

Тема: УРЗМ. Проведення букслему (книжкового змагання). 

1. Опрацювати теоретичний матеріал
Блог учителя зарубіжної літератури Дениско Наталії Миколаївни: Букслем
2. Підготувати букслем (рекламу книги) "Чарлі і шоколадна фабрика" Роальда Дала (6-8 речень) і надіслати мені.




Завдання на 12.05.

Тема: Туве Янсон "Комета прилітає". Чарівність художнього світу твору.

1. Прослухати відеопрезентацію уроку "Туве Янсон "Комета прилітає"".
2. Прочитати навчальний матеріал з підручника "Туве Янсон. Сторінки життя і творчості" с. 243-245.  
3. Прочитати повість-казку "Комета прилітає" с. 245-250.
4. Виконати тест




Завдання на 14.05.

Тема: Персонажі твору "Комета прилітає".

1. Переглянути презентацію "Персонажі твору "Комета прилітає" та виписати їх у зошит.
2. Прочитати навчальний матеріал з підручника "Краса слова" с. 251.  
3. Виконати тест

Завдання на 19.05.

Тема: Пауль Маар. "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу". Яскравість художнього світу твору. Елементи фольклору (казки) та їх значення для розкриття головної ідеї - реалізації мрій, бажань і прагнень особистості.






Завдання на 21.05.

Тема: Контрольна робота з теми "Сучасна література. У колі добрих героїв". 

1. Виконати контрольну роботу (тести)



Завдання на 26.05.

Тема: УПЧ. Джеремі Стронг "Розшукується ракета на чотирьох лапах".

Завдання на 28.05.

Тема: Узагальнення та систематизація вивченого літературного матеріалу за ІІ семестр у формі гри "Парад літературних героїв" (Viber).

Підготувати розповідь від одного із літературних героїв (яких вивчали у 5 класі). 



Рекомендаційний список літератури на літо.






Для учнів 6 класу


Завдання на 12. 03

Тема: Зображення станів природи в ліриці М. Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст.


1. Переглянути експрес урок "Загадки хайку Мацуо Басьо" за посиланням 
2. Опрацювати рубрику "Літературна кухня" с. 193.
3. Виписати літературознавчі визначення: художня деталь, підтекст.
4. Прочитати виразно хайку с.194.
5. Виконати тест
6. Вивчити напам'ять 3-4 хайку.


Завдання на 18.03

Тема: Роберт Бернс "Моє серце в верховині". Ідея любові до батьківщини у вірші. Антитеза (рідний край - чужина). Елементи фолькльору (традиційні образи, постійні епітети, повтори. 

1. Переглянути презентацію за посиланням 
2. Прослухати вірш Р. Бернса покладений на музику сестрами Тельнюк за посиланням
3. Прочитати виразно вірш с.196-197.
4. Виконати тест.


Завдання на 19.03

Тема: Генрі Лонгфелло "Пісня про Гайавату" (1 розділ). Міфи північно-американських індіанців та їх втілення в поемі "Пісня про Гайавату". Елементи фольклору у творі (пісні, казки, легенди).

1. Переглянути презентацію за посиланням
2. Опрацювати рубрику "Літературознавча довідка" та виписати літературознавче визначення: поема.
3. Прочитати "Люлька згоди" с. 199-201 або прослухати аудіокнигу за посиланням
4. Виконати тест



Завдання на 1.04
Тема: Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові.


1. Створити ментальну карту або гронування до образу Гайавати  (риси характеру).
2. Скласти кросворд до твору
3. Виконати тест

Завдання на 02.04
Тема: Джанні Родарі "Листівки з видами міст". Широта світу та сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття.  

1. Переглянути експрес урок "Джанні Родарі" за посиланням 
2. Прочитати вірш "Листівки з видами міст" с.203-204 або переглянути відеоролик "Джанні Родарі "Листівки з видами міст"" за посиланням.
3. Виконати тест



Завдання на 08.04
Тема: УПЧ. Д. Дефо. "Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо".

1. Ознайомитись із статтею з Вікіпедії "Данієль Дефо" за посиланням 
2. Прослухати аудіокнигу "Робінзон Крузо" за посиланням
3. Виконати тест




Завдання на 09.04
Тема: Рей Дуглас Бредбері. "Усмішка". Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні. Образ Тома, його динаміка.

1. Переглянути презентацію "Р. Д. Бредбері" за посиланням 
2. Прочитати оповідання с. 211-215 або прослухати аудіокнигу "Усмішка" за посиланням
3. Виконати тест



Завдання на 15.04
Тема: Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору "Усмішка" Рея Бредбері.


1. Переглянути презентацію "Р. Д. Бредбері. "Усмішка"" 
2. Складіть  сенкан "Усмішка" скориставшись відеороликом 
або зразком (формулою) сенкана
1. Тема (іменник)
2. Опис (два прикметники)
3. Дія (три дієслова)
4. Ставлення (фраза - чотири слова).
5. Перефразування сутності (одне слово).
Прочитати оповідання с. 211-215 або прослухати аудіокнигу "Усмішка" за посиланням

3. Виконати тест



Завдання на 16.04
Тема: и". Утвердження сили людської думки у творі. Духовне і фізичне випробування Кліві.


1. Переглянути відеоролик "Роберт Шеклі".
2. Прочитати повідомлення "Роберт Шеклі" с. 216.
3. Прочитати оповідання с. 218-224 або прослухати аудіокнигу "Запах думки"
4. Виконати тест




Завдання на 22.04
Тема: Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання - віра в перемогу людського розуму в оповіданні Роберта Шеклі "Запах думки"



1. Переглянути буктрейлер "Запах думки". Роберт Шеклі".
2. Опрацювати конспект
3. Виконати тест




Завдання на 23.04
Тема: УРЗМ . Укладання листа письменнику-фантасту (Р. Д. Дугласу Бредбері, Р. Шеклі).




Завдання на 29.04
Тема: Контрольна робота за розділом шкільної програми "Поетичне бачення світу" (тести)

Виконати контрольну роботу (тест)



Завдання на 30.04
Тема: УПЧ. Е. Е. Шмітт. "Оскар і Рожева Пані"

1. Переглянути експрес урок "Е. Е. Шмітт. "Оскар і Рожева Пані""

2. Переглянути буктрейлер на книгу Е. Е. Шмітта "Оскар і Рожева Пані"
3. Прочитати "Оскар і Рожева Пані"
4. Виконати тест



Завдання на 06.05.
Тема: Астрід Анна Емілія Ліндгрен. Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. 

1. Переглянути експрес урок "Астрід Ліндгрен"
2. Переглянути презентацію  "Астрід Ліндрен" (необхідно завантажити).
3. Опрацювати статтю підручника "Астрід Ліндгрен" с. 226-228.
4. Виконати тест




Завдання на 07.05.
Тема: Астрід Анна Емілія Ліндгрен. "Міо, мій Міо".  Моральні цінності у творі А. Ліндгрен "Міо, мій Міо". Образ головного героя. Перемога добра над злом.

1. Переглянути буктрейлер на книгу "Міо, мій Міо"
2. Прочитати "Міо, мій Міо" с. 228-236.
3. Переглянути презентацію ""Міо, мій Міо". Образи головних героїв"
4. Преглянути презентацію ""Міо, мій Міо". Перемога добра над злом"
5. Виконати тест




Завдання на 13.05.
Тема: Міхаель Андреас Гельмут Енде. "Джим Ґудзик і мвшиніст Лукас". Фантастична країна Усландія та її мешканці (король, Лукас, пан Ермель, пані Ваас).

1. Переглянути відеопрезентацію " Міхаель Енде"
2. Опрацювати статтю підручника "Махаель Енде" с.240-243.
3. Прослухати "Джим Ґудзик і машиніст Лукас"
4. Переглянути презентацію "Міхаель Андреас Гельмут Енде. "Джим Ґудзик і машиніст Лукас". Фантастична країна Усландія та її мешканці".
5. Виконати тест




Завдання на 14.05.
Тема: Моральні цінності, що утверджуються у творі М. Енде "Джим Ґудзик і машиніст Лукас" (дружба, кохання, сім'я, повага до інших, любов до Батьківщини).

1. Опрацювати конспект "Моральні цінності, що утверджуються у творі М. Енде "Джим Ґудзик і машиніст Лукас"" та виконати вправу: "Встановіть відповідність" та гру "Впізнай героя".
2. Виконати тест




Завдання на 20.05.
Тема: Крістіне Нестлінгер. "Конрад, або "Дитина з бляшанки". Незвичайність образу Конрада, риси його характеру. Конрад і його становлення у світі.

1. Переглянути презентацію "К. Ністлінгер. "Конрад, або дитина з бляшанки""
2. Опрацювати статтю підручника "Нове знайомство" с. 238-240.
3. Переглянути буктрейлер "К. Ністлінгер "Конрад, або дитина з бляшанки""
4. Ознайомитись із "Дистанційне навчання. 6 клас. Крістіне Ністлінгер"
5. Виконати тест



Завдання на 21.05.
Тема: Контрольна робота (тести)

Виконати конирольну роботу (тести).




Завдання на 27.05.
Тема: Літературна гра "Упізнай героя"

Пограй у гру "Упізнай героя"





Завдання на 28.05.
Тема: Зустріч у літературному салоні героїв художніх творів, що вивчалися у шкільному курсі зарубіжної літератури за 6 клас (Viber).

1. Підготувати розповідь від імені героїв художніх творів, що вивчалися у шкільному курсі зірубіжної літератури за 6 клас.





 Рекомендаційний список літератури на літо.



Для учнів 7 класу

Посилання на підручник 


Завдання на 13.03.

Тема: УРЗМ (письмово).
1. У класному зошиті написати невеликий детективний твір.


Завдання на 16.03

Тема: Новела як літературний жанр, їх характерні ознаки, різновиди.  О. Генрі - майстер новели. Моральні цінності в новелі "Дари волхвів". Біблійні мотиви у творі, художні деталі.
1. Опрацювати статтю "Новела як літературний жанр"  за посиланням та законспектувати основні тези.

2. Опрацювати матеріал підручника с. 247-248 та намалювати ментальну карту "О. Генрі - життєвий і творчий шлях.
3. Прочитати новелу "Дари волхвів" або прослухати аудіокнигу за посиланням
4. Виконати тест. Відкрийте посилання та введіть код доступу 162144.




Завдання на 20.03.
Тема: Новела "Останній листок" - гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана. Образи дівчат (Сью, Джонсі). Особливості художньої мови новели, оповідач.

1. Прочитати новелу "Останній листок".
2. Законспектувати паспорт твору "Останній листок". 
3. Опрацювати статтю "Характеристика героїв" за посиланням 
4. Виконати тест. Відкрийте посилання   та введіть код доступу 183746.


Завдання на 30.03.
Тема: Герберт Джордж Уеллс - видатний англійський фантаст. "Чарівна крамниця". Точка зору дорослого і дитини в новелі.

1. Ознайомитись із інтерактивним плакатом за посиланням (якщо натиснете на картинки, то вам відкриються посилання на біографію, аудіокнигу та текст твору).
2. Прочитати "Чарівна крамниця" 260-266. 
3. Виконати тест за посиланням.

Завдання на 03.04.

Тема: "Дива" та їх сприйняття персонажами. Оповідач твору (батько). Особливості дитячого світу в оповіданні. Роль елементів фантастики у новелі "Чарівна крамниця".

1. Ознайомитись із літературознавчим терміном (оповідач) за посиланням та фантастика за посиланням і записати їх у зошит.
2. За допомогою посилання написати паспорт твору або 
твір-мініатюру (8-10 речень) на тему: "Моя подорож до чарівної  крамниці".
3. Виконати тест за посиланням.




Завдання на 06.04.


Тема: Рюноске Акутагава - майстер японської новели. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі "Павутинка".


1. Прочитати статтю "Рюноске Акутагава" с. 267 та переглянути презентацію "Рюноске Акутагава" .

2. Прочитати  новелу "Павутинке" с. 268-271 або прослухати аудіокнигу "Павутинка"
3. Переглянути презентацію "Рюноске Акутагава. Аналіз твору "Павутинка""
4. Виконати тест.





Завдання на 10.04.


Тема: УПЧ. Е. Хемінгуей "Кішка на дощі".


1. Познайомитись із освітнім відеороликом "Хемінгуей Ернест"

2. Прочитати "Кішка на дощі"
3. Виконати тест


Завдання на 13.04.

Тема: Айзек Азімов "Фах". Роздуми про майбутнє людини і людства. Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини.

1. Познайомитись із освітнім відеороликом "Айзек Азімов"

2. Опрацювати статтю "Айзек Азімов" с. 272-274. 
3. Прочитати оповідання "Фах" с. 274-288 або прослухати аудіокнигу
4. Виконати тест


Завдання на 17.04.

Тема: Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Утвердження сили людського інтелекту, спмостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей у оповіданні "Фах".

1. Переглянути буктрейлер "Айзек Азімов "Фах""
2. Підготувати паспорт твору "Фах"
3. Виконати тест 




Завдання на 24.04.




Тема: Діана Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула". Поєднання елементів казки і детективу у творі.


2. Опрацювати статтю "Діана Вінн Джонс"
3. Виконати тест та надіслати мені скріншот відповіді.


Завдання на 27.04.

Тема: Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. Значення художнього прийому чаклунства у творі.


1. Прочитати книгу "Мандрівний замок Хаула" 
2. Заповнити анкету головної героїні (переписати, доповнити та надіслати мені.
3. Пограти у гру "Так чи Ні"


Завдання на 04.05.
Контрольна робота. Контрольний твір"Про що міг би розповісти "останній листок"
Написати контрольний твір на тему: "Про що міг би розповісти "останній листок"? Обсяг твору 1,5 -2 сторінки. Надіслати мені зручним для вас способом.



Завдання на 08.05.

Тема: Корнелія Функе "Чорнильне серце". Тема "оживлення" книги у творі. Образ Мегі - дівчинки, котра любить читати.



1. Переглянути презентацію "Корнелія Функе"

2. Переглянути відеоурок "Корнелія Функе. "Чорнильне серце". Тема "оживлення" книги у творі"
3. Прочитати "Чорнильне серце" 
4. Заповнити анкету головної героїні (переписати, доповнити та надіслати мені.
5. Виконайте тест





Завдання на 15.05.

Тема: Пригоди і духовне випробування Мегі. Поєднання уявного і реального світів у "Чорнильному серці".

1. Переглянути буктрейлер "Чорнильне серце"
2. Відновити сюжетний ланцюжок
3. Виконати тест





Завдання на 18.05.

Тема: Контрольна робота (тести).
Виконати контрольну роботу (тест)





Завдання на 22.05.

Тема: Урок-роздум. "Краси чистих людських взаємин (за змістом вивчених літературних творів).

1. Написати твір-роздум (8-10 речень) "Уроки доброти, які я виніс (винесла) під час вивчення літературних творів у 7 класі. 


Завдання на 25.05.

Тема: Сучасна зарубіжна поезія.

1. Опрацювати статтю " "Боб Ділан" с. 290.
2. Опрацювати статтю Вікіпедії  "Боб Ділан" 
3. Виразно прочитати поезію "Лиш вітер тобі відповість" с.290-291 або прослухати пісню "Лиш вітер тобі відповість"
4. Виписати із поезії художні засоби (епітети, метафори, порівняння).

Завдання на 29.05.

Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. Завершення ІІ семестру (Viber).

1. Опрацювати рубрику "Запитання для повторення та узагальнення вивченого за рік" с. 292.

Рекомендаційний список літератури на літо.




Для учнів 8 класу

Посилання на підручник 

Завдання на 13.03.

Тема: Історичні умови, філософське та естетичне підгрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму.


1. Опрацювати статтю підручника с. 259-261.

2. Опрацювати статтю за посиланням
3. Законспекттувати основні тези із попередніх опрацьованих статей. 
4. Переглянути презентацію за посиланням 
5. Виконати тест. Відкрийте посилання  та введіть код доступу 604577.


Завдання на 16.03.
Тема: Мольєр - майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії "Міщанин-шляхтич".

1. Переглянути експрес урок "Мольєр" за посиланням 
2. Переглянути презентацію (перші 10 слайдів) за посиланням, опрацювати статтю підручника с. 262-264 і створити (намалювати) ментальну карту "Мольєр".
3. Виконати тест за посиланням




Завдання на 20.03.

Тема: Тематика і проблематика "Міщанина-шляхтича".

1. Прочитати  комедію "Міщанин шляхтич" с. 267-289.
2. Опрацювати літературний коментар у підручнику с. 264-267.
3. Переглянути презентацію та заповнити паспорт твору.
4. Виконати тест. Відкрийте посилання та введіть код доступу 617393.



Завдання на 30.03.
Тема: Основні образи комедії "Міщанин-шляхтич". 
1. Переглянути уривок з п'єси "Міщанин шляхтич" за посиланням
2. Переглянути відеоурок В. Мухіна "Ж. Б. Мольєр "Міщанин шляхтич". Образ головного героя" за посиланням 
3. Опрацювати анкету твору "Міщанин шляхтич" за посиланням
4. Виконати тест. Відкрийте посилання  та введіть код доступу 632330.




Завдання на 03.04.

Тема: Антуан де Сент-Екзюпері "Маленький принц". Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі "Маленький принц".

1. Переглянути освітній відеоролик "Антуан де Сент Екзюпері" за посиланням (зверніть увагу, що одні дослідники вважають 22 червня датою народження, а інші - 29 червня).
2.   Переглянути презентацію та виписати літературознавчі терміни - притча та афоризм.

3. Прочитати "Маленький принц" с. 294-304 підручника або прослухати аудіододаток  та виписати афоризми.

4. Виконати тест


Завдання на 06.04.

Тема: Філософський зміст твору Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц". 

1. Переглянути презентацію "Антуан де Сент Екзюпері. Філософський зміст твору" 
2. Оберіть три найважливіших, по-вашому, висловлювання з "Маленького принца" й напишіть, спираючись на них, три головних правила, яких би ви хотіли дотримуватись все своє життя.

3. Виконати тест




Завдання на 10.04.

Тема: Художні образи казки-притчі Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц". 

1. Переглянути презентацію "Маленький принц"
2. Створити ментальну карту або презентацію про художні образи казки-притчі"

3. Виконати тест


Завдання на 13.04.

Тема: Річард Бах "Чайка Джонатан Лінгвістон". Сюжет твору Р. Баха як філософська метафора людського буття. Алегоричні образи повісті. Втілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана

1. Опрацювати повідомлення "Річард Бах" с. 306-307.
2. Переглянути презентацію "Річард Бах "Чайка Джонатан Лінгвістон""
3. Переглянути буктрейлер "Чайка Джонатан Лівінгстон"
4. Прочитати "Чайка Джонатан Лінгвістон" с. 308-314.
5. Виконати тест




Завдання на 17.04.

Тема: Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі.

1. Переглянути презентацію "Чайка Джонатан Лінгвістон" і випишіть літературознавчі терміни (слайд 4), заповніть схему (слайд 5 ).
2. Створити логотип або колаж до повісті Р. Баха "Чайка Джонатан Лінгвістон

3. Виконати тест



Завдання на 24.04.

Тема: Барбара Космовська і її художній світ. "Буба". Батьки - діти, діди - онуки.

1. Переглянути експрес-урок "Барбара Космовська. "Буба""

2. Прочитати роман "Буба"
3. Виконати тест


Завдання на 27.04.

Тема: Ідея поваги і любові до людини. Сімейні цінності у творі Б. Космовської "Буба".

1. Переглянути буктрейлер "Буба" 
2. Написати паспорт твору. 
3. Виконати тест



Завдання на 04.05.


Тема: Контрольна робота № 5. Контрольна робота за комедією Мольєра "Міщанин-шляхтич". 

Написати твір на тему: "Хто з героїв комедії і чому викликає вашу симпатію". Обсяг твору 2-2.5 сторінки.

Завдання на 08.05.

Тема: Марина Аромштам "Коли відпочивають янголи". Учителька (Марсем) та її учні: два погляди на один світ.
1. Переглянути презентацію "Марина Аромштам "Коли відпочивають янголи"" 
2. Переглянути буктрейлер "Коли відпочивають янголи"
3. Прочитати книгу "Коли відпочивають янголи"
4. Виконати тест



Завдання на 15.05.

Тема: Марина Аромштам "Коли відпочивають янголи". Моральні проблеми (сімейні драми, перше кохання, конфлікти батьків і дітей, пошуки шляху в житті)

1. Переглянути буктрейлер "М. Аромштам "Коли відпочивають янголи""
2. Написати паспорт твору. 
3. Виконати тест.



Завдання на 18.05.

Тема: Сучасна зарубіжна поезія. Літературний портрет В. Шимборської.

1. Преглянути презентацію "Сучасна зарубіжна література"
2. Опрацювати статтю "Віслава Шимборська"
3. Прочитайте виразно вірш В. Шимборської "Долоня" та випишіть числівники.
4. Прочитайте виразно вірш В. Шимборської "Ланцюги" та випишіть іменники.



Завдання на 22.05.

Тема: Контрольна робота № 6. Література ХХ-ХХІ століть (тести).

Виконати тест


Завдання на 25.05.

Тема: УПЧ. Ульф Старк "Диваки і зануди". 

1. Переглянути презентацію "Ульф Старк. Диваки і зануди""
2. Переглянути експрес урок "Друг сучасної молоді Ульф Старк"
3. Переглянути буктрейлер "Ульф Старк "Диваки і зануди""
3. Переглянути виставу "Диваки і зануди" 
5. Написати сенкани до слів: дивак, та зануда скориставшись 
відеороликом або зразком (формулою) сенкана
1. Тема (іменник)
2. Опис (два прикметники)
3. Дія (три дієслова)
4. Ставлення (фраза - чотири слова).
5. Перефразування сутності (одне слово).

Завдання на 29.05.

Тема: УРЗМ (усно). Урок-роздум "Виховна роль літератури" (Viber)
 1. Підготувати повідомлення 8-10 речень (усно) на тему: "Виховна роль літератури".
2. Рекомендаційний список літератури на літо.




 Для учнів 9 класу



Завдання на 12.03.

Тема: Цикл петербурзьких повістей Гоголя. Повість "Шинель": основні теми і проблеми.

1. Переглянути презентацію "Петербурзькі повісті" за посиланням 
2. Переглянути презентацію "М. В. Гоголь "Шинель""" за посиланням та заповнити паспорт твору.
3. Опрацювати літературний коментар у підручнику с. 128-129.
4. Виконати тест. Відкрийте тест за посиланням



Завдання на 18.03.

Тема: Побутовий, психологічний і філософський плани повісті "Шинель"

1. Прочитати  повість "Шинель" або прослухати аудіокнигу 
за посиланням 
2. Створіть паспорт твору (письмово).
3. Виконати тестування за посиланням





Завдання на 19.03.
Тема: Особливості сюжету і композиції повісті "Шинель". Образ Башмачкіна та засоби його створення. Художнє новаторство М. В. Гоголя у трактуванні теми "маленької людини".

1. Опрацювати матеріал підручника с.129-132.
2. Ознайомитьсь із інформацією "Трагізм долі "маленької людини" в повісті М. Гоголя "Шинель"" за посиланням
3. Скласти порівняльну таблицю образів Максима Максимовича та Акакія Акакійовича (письмово).

 Максим Максимович
 Акакій Акакійович










4. Виконати тест. Відкрийте посилання



Завдання на 01.04.

Тема: Образ столиці (як чужого і ворожого для людини простору) в повісті "Шинель". Трактування фіналу, значення елементів фантастики в реалістичному творі.

1. Переглянути презентацію за посиланням, відновіть послідовність подій (слайд 2) та запишіть у зошити.
2. Заповніть кросворд та надішліть мені скріншот.


Завдання на 02.04.

Тема: УРЗМ. Написати твір на тему: "Образ "маленької" людини у світовій літературі".
Зразок .  Обсяг твору 1.5-2 сторінки.


Завдання на 08.04.

Тема: Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ - початку ХХ ст.. "Стара" і "нова" драма.

1. Переглянути презентацію ( слайди 1-13) та випишіть у зошити ознаки "старої" та "нової" драми.
2. Заповніть кросворд та надішліть мені скріншот.



Завдання на 09.04.

Тема: Генрік Ібсен і його роль у розвитку світової драматургії, його новаторство.  Драма "Ляльковий дім".

1. Переглянути презентацію.
2. Переглянути освітній відеоролик "Генрік Ібсен"
3. Прочитати драму "Ляльковий дім" - дія перша або прослухати аудіокнигу - дія 1 
4. Виконати тест


Завдання на 15.04.

Тема: "Ляльковий дім" як соціально-психологічна драма. Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої).

1. Переглянути буктрейлер
2. Прочитати драму "Ляльковий дім" - дія друга або прослухати аудіокнигу - дія 2

3. Переглянути презентацію (слайди 1-12) та написати паспорт твору на надіслати мені.



Завдання на 16.04.

Тема: Композиція п'єси "Ляльковий дім". Образна система. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу.

1. Прочитати драму "Ляльковий дім" - дія третя або прослухати аудіокнигу - дія 3
2. Переглянути презентацію (слайди 13-27).
3. Виконати тест


Завдання на 22.04.

Тема: Бернард Шоу. Особливості світогляду Б. Шоу. Специфіка втілення античного міфу в п'єсі "Пігмаліон".

1. Переглянути експрес урок "Бернард Шоу і "Пігмаліон"
2. Переглянути фільм "Пігмаліон"
3. Виконати тест


Завдання на 23.04.

Тема: Динаміка образу Елайзи Дулітл. Ідея одухотворення людини і життя засобами мистецтва. Ідея збереження національної культури, розвитку мови у творі Б. Шоу "Пігмаліон".


1. Переглянути буктрейлер "Пігмаліон"
2. Опрацювати таблицю "Аналізуємо п'єсу "Пігмаліон"
3. Виконати тест



Завдання на 29.04.

Тема: Контрольна робота № 5.


Написати твір на тему: "Майбутнє Елайзи Дулітл, яким я його собі уявляю". Обсяг твору 2-2.5 сторінки.


Завдання на 30.04.

Тема: Шолом-Алейхем "Тев'є-молочар". Тема історичного зламу, що пройшов крізь долю людини і народу на межі ХІХ-ХХ ст  .

1. Переглянути експрес урок "Шолом Алейхем "Мир вам!"" 

2. Опрацювати статтю підручника "Шолом-Алейхем с. 158-159.
3. Переглянути відеоурок "Шолом Алейхем "Тев'є-молочар"
4. Виконати тест


Завдання на 06.05.

Тема: Образна система твору "Тев'є-молочар" Шолома-Алейхема.

2. Опрацювати статтю підручника "Тев'є-молочник" с. 160-161.
3. Прочитати "Тев'є-молочник".
4. Виконати тест


Завдання на 07.05.

Тема: Філософські проблеми. Народний гумор у творі "Тев'є-молочар" Шолома-Алейхема.

2. Опрацювати статтю підручника "Сучасні інтерпретації твору Шолом-Алейхема "Тев'є-молочник" у театрі та кіно" с. 163. 
3. Написати твір-мініатюру "Життя Тев'є в наш час" (8-10 речень).


Завдання на 13.05.

Тема: Контрольна робота № 6. Література ХХ-ХХІ століття (тести).

Виконати контрольну роботу (тести).


Завдання на 14.05.


Тема: Ерік Вольф Сігел "Історія одного кохання".





1. Переглянути презентацію "Урік Сігел. Біографія"
2. Переглянути експрес урок "Історія кохання Еріка Сігала"
3. Опрацювати статтю підручника "Ерік Вольф Сігел" ст. 168-169. 
4. Прослухати аудіокнигу "Ерік Сігел. "Історія одного кохання". Частина 1"
5. Виконати тест





Завдання на 20.05.




Тема: Розповідь про трагічне зворушливе кохання студента, сина мільйонера до дочки бідного італійського емігранта у повісті Е. В. Сігела "Історія одного кохання".





1. Переглянути буктрейлер "Історія одного кохання". Ерік Сігел".
2. Переглянути презентацію "Ерік Вольф Сігел "Історія одного кохання""
3. Опрацювати статтю підручника "Історія кохання" ст. 169-170. 
4.  Прослухати аудіокнигу "Ерік Сігел. "Історія одного кохання". Частина 2" та "Ерік Сігел. "Історія одного кохання". Частина 3"
5. Виконати тест





Завдання на 21.05.




Тема: Проблеми життя і смерті, любові і відданості у повісті Е. В. Сігела "Історія одного кохання".





1. Переглянути презентацію "Е. В. Сігел "Історія одного кохання". Проблеми життя і смерті, любові і відданості"
2. Опрацювати статтю підручника "Історія кохання" ст. 171-173. 
3. Написати лист-пораду Оліверу: "Як вижити після втрати коханої людини?" (8-10 речень).





Завдання на 27.05.



Тема: УРЗМ (письмово). Укладання рецензії на самостійно прочитаний твір.





1. Опрацювати статтю "Як писати рецензію: настанови".
2. Опрацювати конспект "Рецензія на прочитаний твір"
3. Написати рецензію на прочитаний у 9 класі твір із зарубіжної літератури.



Завдання на 28.05.

Тема: УПЧ. Гарпер Лі. "Убити пересмішника".

1. Переглянути презентацію "Гарпер Лі - американська письменниця"
2. Переглянути рубрику "Тест 99. Гарпер Лі. "Убити пересмішника""
3. Переглянути фільм "Убити пересмішника"
4. Виконати тест

 Рекомендаційний список літератури на літо.



Для учнів 10 класу

Завдання на 16.03.
Тема: УРЗМ. Аналіз поетичного твору Поля Верлена. Поль Верлен. Естетичні погляди поета у вірші "Поетичне мистецтво". Зображення пейзажів природи і душі в "Осінній пісні". Сугестивність, музикальність, живописність лірики. 


1. Переглянути презентацію "Поль Верлен" за посиланням
2. Виразно прочитати поезію "Поетичне мистецтво" за посиланням
3. Виразно прочитати поезію "Осіння пісня" за посиланням 
4. Опрацювати конспект за посиланням
5. Законспектувати визначення: імпресіонізм, символізм та сугестія.
6. Написати паспорт твору "Так тихо серце плаче"
7. Виконати тест. Відкрийте тест за посиланням 



Завдання на 30.03.

Тема: Художнє новаторство Артюра Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті "Голосівки". Образ ліричного героя у вірші "Моя циганерія". 


1. Переглянути презентацію "Артюр Рембо" за посиланням

2. Опрацювати статтю "Артюр Рембо" с. 177-178.
3. Переглянути буктрейлер за посиланням
4. Виразно прочитати поезію "Голосівки" с. 179 або переглянути за посиланням 
5. Виразно прочитати поезію "Моя циганерія" с. 180 або переглянути за посиланням
6. Написати паспорт одного із віршів.
7. Виконати тест за посиланням.


Завдання на 06.04.

Тема: Контрольна робота. Поезія моєї душі".
Написати твір "Я і світова поезія". (Творчість Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо). (Обсяг твору 2.5-3 сторінки).


Завдання на 13.04.

Тема: Тема: Моріс Метерлінк як теоретик і практик "нової драми". Концепція символістичного театру. "Синій птах". Ідея одухотворення життя й відновлення зв'язків у драмі-феєрії Моріса Метерлінка "Синій птах". Особливості розвитку сюжету казки-феєрії. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу. 

1. Переглянути експрес урок "Моріс Метерлінк"

2. Переглянути презентацію "Моріс Метерлінк"

3. Опрацювати статтю "Моріс Метерлінк" с. 185-186.
4. Переглянути презентацію "Моріс Метерлінк. "Синій птах""

5. Прослухати акдіокнигу "Синій птах" 
6. Опрацювати статтю "Блакитний птах" с. 186- 190.
7. Виконати тест, тест



Завдання на 27.04.

Тема: Паоло Коельйо "Алхімік". Значення творчості П. Коельйо для сучасників. Митиви і образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі. Пошуки сенсу буття в романі "Алхімік". Поняття своя доля, призначення, мрія душі, сенс існування. Система образів.

1. Переглянути презентацію "Паоло Коельйо "Алхімік"" 

2. Опрацювати статтю "Паоло Коельйо "Алхімік"" с. 197-200.
3. Переглянути буктрейлер "Пауло Коельйо "Алхімік"" 
4. Прочитати "Алхімік"
5. Виконати тест

Завдання на 04.05.

Тема: Контрольна робота "Духовно-моральні цінності світової літератури ХІХ століття".

1. Виконати контрольну роботу (тести)


Завдання на 18.05.

Тема: УПЧ. Йоганна Ягелло "Кава з кардамоном".

1. Переглянути презентацію "Йоганна Ягелло "Кава з кардамоном"" та написати есе на одну із чотирьох цитат, які подано у таблиці презентації (слайд 21)
2. Прочитати книгу "Кава з кардамоном"  


Завдання на 25.05.

Тема: Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу.

Літературний турнір (Viber)

 Рекомендаційний список літератури на літо.


Для учнів 11 класу


Посилання на підручник

Завдання на 16.03.

Тема: Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХ ст. Ернест Міллер Гемінгвей. Віхи життя і творчості митця. "Старий і море". "Кодекс честі" героїв Е. М. Гемінгвей.

1. Опрацювати статтю у підручнику с. 141-142.
2. Переглянути презентацію за посиланням 
3. Переглянути презентацію 
4. Прочитати Ернест Міллер Гемінгвей "Старий і море" за посиланням 

5. Виконати тест. Відкрийте посилання  та введіть код доступу 800037.



Завдання на 17.03.

Тема: Старий і море". Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик). Ознаки притчі у повісті.

1. Прочитати Ернест Міллер Гемінгвей "Старий і море" за посиланням

2. Опрацювати інформацію за посиланням
3. Виконати тест. Відкрийте посилання та введіть код доступу 180432.



Завдання на 31.03.

Тема: Габріель Гарсія Маркес. Короткі відомості про життя митця, лауреата Нобелівської премії. "Стариган з крилами". Специфіка "магічного реалізму" Г. Гарсіа Маркеса
1. Опрацювати статтю Габріель Гарсія Маркес с. 149-151.

2. Переглянути відео за посиланням
3. Прочитати Габріель Гарсія Маркес "Стариган з крилами" за посиланням або прослухати аудіокнигу за посиланням
4. Виконати тест за посиланням


Завдання на 07.04.

Тема: Формування "театру абсурду". "Гостина старої дами" Ф. Дюрренматта. Жанрові новації. Значення іронії, гротеску у творах: елітарна і масова культура. 

1. Опрацювати статтю "Формування театру абсурду".
2. Опрацювати статтю "Театр абсурду" с. 160-162. 
3. Переглянути презентацію "Ф. Дюрренматт "Гостинна старої дами"
4. Прочитати  "Гостина старої дами" 
5. Підготувати презентацію: "Театр абсурду" та вислати мені на електронну пошту


Завдання на 14.04.

Тема: Ясунарі Кавабата - лауреат Нобелівської премії. Відображення самобутності японської культури у повісті "Тисяча журавлів". Провідні ідеї твору. Образна система. Еволюція головного героя (Кікудзі). Символіка. 

1. Переглянути експрес-урок "Ясунара Кавабата. "Тисяча Журавлів""
2. Переглянути буктрейлер "Ясунарі Кавабата "Тисяча журавлів"
3. Опрацювати статтю с. 152-159.
4. Прочитати "Тисяча журавлів"
5. Виконати тест



Завдання на 21.04.



Тема: Милорад Павич.  Утілення в оповіданні "Скляний равлик" рис постмодернізму. Варіанти фіналу твору як ознака стилю М. Павича. Значення центральної метафори.

1. Переглянути експрес-урок "М. Павич. "Скляний равлик""

2. Прослухати аудіохрестоматію "Скляний равлик"
3. Виконати тест



Завдання на 28.04.

Тема: Позакласне читання. Джон Майкл Ґрін. "Провина зірок" - розповідь про історію кохання невиліковно хворих юнака та дівчини. Ідея цінності життя.

1. Переглянути презентацію "Джон Майкл Ґрін "Провина зірок".





Завдання на 05.05.


Тема: Контрольна робота до тем: "Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ ст."; "Література другої половини ХХ -початку ХХІ ст."

Написати твір на тему: "Людину можна знищити, але не можна перемогти" (за твором Е. Гемінгвея "Старий і море"). обсяг твору 3-3.5 сторінки.


Завдання на 12.05.

Тема: Таїр Халілов - сучасний український кримсько-татарський письменник. "До останнього подиху" - історія життя, боротьби та любові героя твору. Образ Бекира - людини, котра ніколи не здається.

1. Опрацювати  статтю "Халілов Таїр Бекірович"
2. Переглянути презентацію "Таїр Халілов "До станнього подиху"

3. Прочитати "До останнього подиху"
4. Виконати тест 




Завдання на 19.05.

Тема:  Маркус Френк Зузак. короткі відомості про митця. "Крадійка книжок" -  роман про Другу світову війну. Історія життя дівчинки Лізель Мемінґер. Ідеї людяності, добра, порятунок життя й культури.

1. Переглянути експрес-урок "М. Зузак "Крадійка книжок""

2. Ознайомитись із статтею "Маркус Френк Зузак" ст. 185-188.
3. Переглянути фільм "Крадійка книжок"
4. Переглянути пезентацію ""Крадійка книжок". Маркус Зузак.  Історія маленької дівчинки, котра любить книги"

5. Написати анкету роману "Крадійка книжок" та надіслати мені.


Завдання на 27.05.

Тема: УРЗМ (усно). "Мої роздуми над сторінками сучасних творів для юнацтва із зарубіжної літератури". Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.
Проведення уроку за допомогою сервісу Viber.
Підготувати розповідь на тему: "Мої роздуми над сторінками сучасних творів для юнацтва із зарубіжної літератури". 








Коментарі

Популярні дописи з цього блогу